Resultaat gericht

Oog voor de toekomst

Zorgenvrij op het internet


Service overzicht

De servicedesk biedt informatie en ondersteuning voor klanten van digio applications.

De servicedesk is bestemd voor klanten die gebruik maken van een van de Flexony abonnementen en die bovendien aanvullende diensten afnemen.
 
Mocht u vragen of problemen hebben waar u via de servicedesk geen antwoord op kunt vinden, dan kunt u via email contact opnemen en uw vraag of probleem doorgeven. Over het algemeen zult u binnen 1-2 werkdagen een reactie ontvangen.

Klanten die een afzonderlijk service level agreement (SLA) hebben afgesloten kunnen gebruik maken van het ticketsysteem (login met uw service ID vereist).

Digio Applications biedt zowel tijdens als na oplevering ondersteuning aan afnemers van haar diensten.

Flexony
Voor algemene informatie over Flexony gaat u naar de Flexony website.
Gebruikers van Flexony kunnen terecht op de speciale help website.

Flexony workshops
Voor ontwerpers, website beheerders en website redacteuren bieden wij speciale workshops om een vliegende start te kunnen maken bij het bouwen, beheren en content plaatsen van een Flexony website. Neem contact op voor meer informatie over deze workshops.

Ondersteuning webdiensten
Voor ondersteuning bij diensten op abonnementsbasis, zoals Flexony websitehosting, domeinnaambeheer en e-mail gaat u naar de Servicedesk.
Hier vindt U alle informatie om gebruik te maken van deze diensten

Service 
> deze pagina als pdf bewaren
> log uit
> sitemap
> disclaimer
> algemene voorwaarden
Aanmelden nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van onze produkten en ontwikkelingen. Vul uw emailadres hieronder in. U ontvangt een emailbevestiging na aanmelding.
Neem contact op
Faramir 34 
5663 SH Geldrop
tel. +31 6 22545845
email:  
Digio applications BV   © 1997 - 2019