Resultaat gericht
Oog voor de toekomst
Zorgenvrij op het internet
Service DeskDe servicedesk is bestemd voor klanten die gebruik maken van een van de Flexony abonnementen en die bovendien aanvullende diensten afnemen. Mocht u vragen of problemen hebben waar u via de servicedesk geen antwoord op kunt vinden, dan kunt u via email contact opnemen en uw vraag of probleem doorgeven. Over het algemeen zult u binnen 1-2 werkdagen een reactie ontvangen. Klanten die een afzonderlijk service level agreement (SLA) hebben afgesloten kunnen gebruik maken van het ticketsysteem (login met uw service ID vereist). Digio Applications biedt zowel tijdens als na oplevering ondersteuning aan afnemers van haar diensten. Flexony Voor algemene informatie over Flexony gaat u naar de Flexony website. Gebruikers van Flexony kunnen terecht op de speciale help website. Flexony workshops Voor ontwerpers, website beheerders en website redacteuren bieden wij speciale workshops om een vliegende start te kunnen maken bij het bouwen, beheren en content plaatsen van een Flexony website. Neem contact op voor meer informatie over deze workshops. Ondersteuning webdiensten Voor ondersteuning bij diensten op abonnementsbasis, zoals Flexony websitehosting, domeinnaambeheer en e-mail gaat u naar de Servicedesk. Hier vindt U alle informatie om gebruik te maken van deze diensten |
|